سفارش تبلیغ
صبا ویژن

yaser

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی بهترین لینکدونی های تلگرام

شبکه اجتماعی تلگرام این روز ها به یکی از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی در خاور میانه و به خصوص در ایران تبدیل شده و این باعث شده است تا توجه خیلی ها به این شبکه اجتماعی برای معرفی کسب و کار خود بیشتر شود.

در هنگام گسترش تلگرام در ایران واژه ای به نام لینکدونی شگل گرفت. لینکدونی تلگرام به سایت ها و کانال هایی گفته میشود که در آن به معرفی کانال ها و گروه ها و استیکر ها و ربات های تلگرامی پرداخته میشود.

این لینکدونی ها در ابتدا به شکل رایگان بودند ولی با توجه به افزایش کاربران تلگرام، کانال لینکدونی به سمت پولی شدن پیش رفتند. به گونه ای که در قبال تبلیغ لینک کانال خود در این کانال ها باید هزینه ای را پرداخت کنید.

مدیران گروه تلگرام برای افزایش ممبر گروه خود به لینکدونی تلگرام مراجعه میکنند و با دادن پیام به مدیر کانال از او درخواست میکند تا لینک او را داخل کانال قرار دهد.

اما فقط مدیران کانال و گروهها تلگرام نیستند که به دنبال لینکدونی باشند، بلکه این کانالها مورد استقبال بسیاری از کاربران تلگرام هم هست.

بعضی از کاربران که علاقه زیادی به چت و گپ در گروههای تلگرام دارند عضو لینکدونی ها میشوند و منتظر میشوند تا مدیرکانال لینک گروه جدید را در کانال خود قرار دهد و  عضو گروه شوند.

البته بعضی از کاربران تلگرام با هدف سین زدن برای بنر خود عضو کانال تلگرام لینکدونی میشوند و منتظر میشوند تا یک گروه که تبلیغ در آن آزاد هست داخل کانال گذاشته شود.

 

حال با هم به معرفی و بررسی بهترین کانال های لینکدونی تلگرام میپردازیم:

کانال لینکدونی لینک کده

این کانال جزو پرطرفدارترین کانال های لینکدونی تلگرام است. در این کانال شما میتوانید با کمترین هزینه کانال خود را تبلیغ نمایید. البته باید این نکته را یادآوری نماییم که این کانال با 4 کانال لینکدونی دیگر همکاری دارد و تبلیغ کانال شما در آن کانال ها نیز گذاشته خواهد شد.

کانال لینکدونی تلگرام لیست

کانال لینکدونی تلگرام لیست  از آن دسته کانال هاییست که ممبر خوبی در کانال خود دارد و یکی از میتواند محل مناسبی برای تبلیغ کانال شما باشد.  

کانال لینکدونی کام تلگرام

اگر به دنبال کانالی هستید که به وسیله آن بتوانید با ادمین های کانال ها و گروه های تلگرام در ارتباط باشید ما به شما کانال لینکدونی کام تلگرام را پیشنهاد میکنیم. این کانال با داشت ممبرهای نسبتا خوبی میتواند شما را در امر ارتباط با ادمین ها یاری کند.

سایت تل گروه

اگر به دنبال یک سایت برای تبلیغ  گروه خود در تلگرام هستید ما به شما سایت تل گروه را پیشناد میکنیم. این سایت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغ گروه های تلگرامی فعالیت میکند . اگر قصد  دارید از طریق تبلیغات گروه ممبر های گروه خود را افزایش دهید و یا به دنبال عضویت در گروه های تلگرامی هستید ما به شما این سایت را پیشنهاد میکنیم.